Handelsbetingelser

Leveringsbetingelser
·         Leveringsmetoder
-         Fri Fragt
·         Fleks levering

·         Udland og pakker til Norge og Svering
·         Manglende indhold/beskadiget indhold
Returvare
·         Sådan levere du retur
·         Krav til returvare
·         Fri fragt
·         Pengene retur
Reklamation
·         Garanti
Sikkerbetaling
Brug af koder (gave/værdi/ og andre koder)

Persondata politik
Priser
·         Ordreaccept

-         EAN kunder

-         Grossist kunder

Nyhedsbrev hvalpe pakker
Cookies
Vores oplysninger

 

Leveringsbetingelser
Bestil inde kl. 13.00 alle hverdage*, og vi afsender din pakke samme dag.
 
De fleste pakker vil blive leveret 1-2 hverdage efter afsendelsen.
Til ikke brofaste øre, skal man påregne 2-4 dages leveringstid.
Udlandet variere leveringstiden, skriv for at få oplyst disse.

Du kan IKKE modtage pakker i weekenden.
 
*Undtagelser: Bestillingsvare samt udsolgte vare. Her vil hele ordren blive sendt samlet.

Levering til uden for landets grænser: Norge, Sverige, Færøerne, Grønland, Tyskland o.l.

Her sendes pakkerne enten med GLS (alt efter hvad du som kunde vælger) Pakken afsendes inden for 1-2 hverdage, pakkerne vil komme frem forskelige alt afhængigt at modtager landet. Du kan sende os en mail hvis du ønsker dette oplyst.

Vare som er brandfarlige, undertryk o.l. kan ikke sendes med fly og vi forbeholder os ret til at nægte at sende disse vare. Du vil blive kontaktet inden vi afsender en ordre med evt. mangler.

Hos loppetjansen.dk vil vare altid være på lager medmindre at der står at den er udsolgt eller at den er en bestillingsvare. Men som med al teknik kan der ske fejl både menneskelige og tekniske.


FRI FRAGT (gratis fragt)

Vi giver FRI fragt på pakker som omdeles i Danmark med GLS pakkeshop ved køb for 400kr/max. 20 kg, 


Leveringsmetoder i DANMARK

  • GLS pakkeshop (privat) hvor dine varer bliver leveret hos den pakkeshop som du selv vælger. Du modtager en sms/e-mail fra GLS når din pakke er nået frem
  • GLS Erhverv Leveres på din erhvervsadresse, som du oplyser. Husk virksomhedens navn, og at der skal være nogen til at tage imod pakken.
  • GLS – Hjemmelevering. Her SKAL du skrive hvor pakken må stilles, da pakken ellers ikke kan sendes.


GLS pakkeshop er vores standart leveringsmetode, og vælger du en anden en denne levertingsform, kan du ikke kræve portoen retur ved fortrydelse af dit køb.

 

GLS pakker til Norge og Sverige
Vi afsender din pakke samme dag ved bestillingen inden kl. 13.00 alle hverdage. Hvis du har købt en udsolgt vare eller en vare med leveringstid, vil din pakke først blive afsendt når alle vare til din ordre er kommet på lager.
Der er GRATIS levering i Sverige ved køb over 1000kr på pakker under 20kg.

Du kan ikke opnå GRATIS levering i Norge – vær opmærksom på at du kommer til at betale skatter og afgifter når du handler hos os. Til gengæld så betaler du ikke Dansk moms (25%)

 

Vores pakker afhentes af GLS, men det er en lokal transportør som bringer pakken ud i dit land. Det er derfor der står GLS når du vælger fragtmetode.

 

SVERIGE: Her er det DBSchenker og pakken leveres i en pakkeshop, hvor du selv skal hente den.
Du vil modtage en mail fra DBSchenker om hvornår og hvor pakken kan afhentes.

 

Når GLS sender pakker til Sverige, benytter vi DB Schenker til at bringe dem ud.
Det betyder, at du - med vores partners pakkenr. - kan spore din pakke til Sverige via deres hjemmeside www.privatpaket.se. Du kan se det svenske pakkenr. i GLS Track & Trace.
På Schenkers hjemmeside finder du status for pakken samt hvilken PakkeShop, pakken er leveret i.


Norge: Her er det Bring og pakken leveres i en pakkeshop, hvor du selv skal hente den.
Du vil modtage en besked fra BRING på mail eller sms om når pakken er klar til afhentning.


Når GLS sender pakker til Norge, er det Bring, der leverer dem for os.

Det betyder, at du - med vores partners pakkenr. - kan spore din pakke til Norge via deres hjemmeside www.bring.no. Du kan se det norske pakkenr. i GLS Track & Trace.

Når du har tastet det norske pakkenr. og klikket på 'Vis hentelapp', finder du status for pakken samt hvilken PakkeShop, pakken er leveret i. Du kan også se kvitteringen for leveringen.



Udlandet
Pakker til udlandet der sendes med PostNord og vi følger deres priser som du kan se her
Kan du ikke se dit land, så kontakt os. info@loppetjansen.dk

Manglende Indhold/beskadiget pakke
Hvis du modtager en pakke hvor der er mangler vare i forhold til det bestilte eller en vare er gået i stykker skal du reklamere over dette inden for 24 timer, sende en e-mail til info@loppetjansen.dk Så vil vi hurtigst muligt rette op på fejlen.
 
*Hverdag er en dag som ikke er en lørdag, søndag eller en anden Dansk Helligdag

Udvidet bytteret julen 2019
Vi har givet udvidet bytteret i forbindelse med køb af julegaver på ordre købt fra den 17/11 til den 24/12-2018. Disse vare kan byttes frem til den 10/1-2019. Det gælder dog ikke julevare, godbidder, foder og loppemidler.
Du skal selv afholde udgifterne til at sende varen retur og modtage nye vare. Du kan bytte til nye vare eller du kan modtage et tilgode kode som kan anvendes på vores webshop i 3 år. Varen skal være os i hænde senest den 10/1-2019, vare modtaget herefter kan ikke byttes.


Fortrydelsesret
 
De har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.
 
Fortrydelsesfristen starter den dag at du modtager varen/varen eller den er klar til afhentning i pakkeshop/posthus.
 
For at udøve fortrydelsesretten skal De meddel os dette. Deres beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail) vores mail er info@loppetjansen.dk vores adresse finder du nederest på siden.
 
Fortrydelse fristen er overholdt, hvis de sender deres meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen udløber. Varen skal være modtaget retur inden for 14 dage efter fortrydelsesfristen er modtaget. 
Du kan ikke returnere en ordre ved at nægte modtagelsen eller ved at undlade at afhente pakken i pakkeshop/posthus. Hvis vi modtager pakken retur så har du ikke overholdt din fortrydelse frist og du vil selv skulle afholde alle fragtudgifter til både frem og tilbageforsendelse af pakken.
 
Følger af fortrydelse
Hvis de udøver deres fortrydelsesret i denne aftale, refundere vi alle betalinger modtaget fra dem, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af deres eget valg af en anden leveringsform end den billigste standart levering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder seneste 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen om deres beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemføre en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som de har benyttet ved den oprindelige transaktion, medmindre de udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges de inden former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen vil ske inden for 14 dage.
Du skal selv afholde udgifter til returforsendelsen.
 
 
VARE DER IKKE KAN RETUNERES:
loppemidler pga. lovgivningen. Du kan få flere oplysninger ved at kigge på www.laegemiddelstyrelsen.dk eller ringe til dem på telefon 44 88 95 95

Foder og godbidder, da det er fødevare til dyr.

Krav til returvare
Varen skal være i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den for at du kan få hele beløbet retur.
Det betyder at emballagen og diverse mærker skal være på varen når den returneres. Varen skal være ubrugt dvs. den skal være fri for hår, snavs og lugt.
Foder og godbidder er fødevare og tages derfor ikke retur.

Hvis brugte vare sendes retur, så vil vi vurdere hvad vi kan gensælge varen for som brugt, dette er ofte 10-50% af den oprindelige salgspris.


Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke, så den kan spores, og du har mulighed for at få erstatning hvis varen forsvinder/beskadiges under transport.
Husk at pakke varen godt ind, da det er dit ansvar når du sender pakken retur.
 
Du skal selv betale udgifterne til at sende pakken retur, du kan købe billige returlabels på vores side http://www.loppetjansen.dk/produkter/6898-retur-porto/

Vi modtager ikke vare retur efter de 14 dages returret. Det er din egen pligt at undersøge om du returnerer inden for de 14 dage, hvis du er i tvivl så send os en e-mail med dit ordrenummer.

Ansvaret for varen overgår til forbrugeren ved forbrugerens modtagelse, og først ved sælgers modtagelse af en returneret vare er ansvaret igen sælgers.

Fri fragt
Sender du en del af en ordre retur, således at varernes samlede pris kommer under grænsen for FRI fragt, vil du blive opkrævet fragten for tilsendelse af de vare du beholder.

Pengene retur.
Du har 2 muligheder for at få dine penge retur.
1.     Beløbet sættes retur på dit dankort/kreditkort eller hvis du har betalt med bankoverførsel sætte de retur til din bankkonto. (Returneres inde for 14 dage fra vores konto til din)
2.     Tilgodebevis kan bruges i webshoppen (sendes pr. e-mail inden for 1-2 hverdage)

Reklamationer
Du har ifølge Dansk Lov, ret til 24 måneders reklamationsret, gælder også brugte varer og skaffevarer, men ikke specialfremstillede varer, f.eks. varer med specielle mål eller indgraveret navn. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at du har konstateret fejlen eller manglen. Kontakt os skriftligt på mail til kundeservice@shop4dog.dk og skrive hvori at fejl/mangler består, og med forbehold for varens holdbarhed samt korrekt opbevaring af varen.
Reklamations retten dækker ikke udefra kommende skader, som er indirekte eller direkte forskyldt af brugeren/dyret.
Reklamationsretten dækker skader og fejl, som kan påvises at have været på varen, ved købet.


Send ikke vare retur inden du har kontaktet os da vi ikke dækker evt. transportudgifter hvis du selv vælger at sende den retur.


Klageadgang
Du har adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet, hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke kan blive enig med vores Kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten. Du skal følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx


Lovvalg og værneting
Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.


Garanti
Vi udsteder ikke selvstændige garantier, men på nogle produkter følger der et garantibevis med fra producenten. Disse skal du selv se efter, læse og evt. udfylde og sende til producenten for at få denne garanti.
Vi kan evt. være behjælpelige med tlf. nr. og adresse på producenten.


Sikker betaling
Du kan altid være sikker på at dine oplysninger er fortrolige og sikrede når du handler hos Loppetjansen.dk. Vi benytter os af et sikkert betalingssystem, som er verificeret af NETS.


Brug af Gavekort/værdikort/rabatkoder
Du kan max bruge 1 værdikort/rabatkode/samt andre koder pr. ordre

Man kan ikke kombinere Gavekort/værdikort eller rabatkoder, og hvis man har flere af ovenstående må man vælge hvilken en man ønsker at bruge på den pågældende ordre.

Gavekort og Værdikort fratrækkes varens pris og man kan ikke opnå GRATIS fragt ved fx. at handle for 400kr på gavekort/værdikort.



Persondata politik
Ved bestilling af varer gemmer vi dit navn og din adresse i vores ordredatabase. Disse informationer bruges kun til at kunne levere dine produkter og senere i forbindelse med evt. reklamation. Hverken dit navn eller adresse bliver videregivet til 3. part. Oplysningerne er således fortrolige mellem dig og loppetjansen.dk.

Dine oplysninger bliver gemt for altid, men du kan blive slettet fra vores kundekartoteket, hvis du sender en e-mail til info@loppetjansen.dk


Priser
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer.
Alle angivne priser for privatkunder er inklusive 25% moms.
Priserne i webshoppen og i vores fysiske butik kan godt være forskellige, og nogle tilbud er kun på webshoppen eller kun i butikken.

Kunder i udlandet uden for EU, samt Grønland og Færøerne, vil du når du har oprettet dig som kunde se prisen uden moms, og der vil IKKE blive lagt moms på din ordre.

Ordre accept

Priserne som er er angivet på siden er invitation til køb og din ordre er først accepterede når du modtager en afsendt mail fra os.
 
Efter du har lavet din ordre vil du modtage en ordrebekræftelse, men dette bekræfter blot hvilke vare du har købt og er ikke en accept af din ordre.
Der kan være ordre som er vi vil nød til delvist eller helt at annullere. Dette kan skyldes fejl i mængder, prisfejl, ved begrænsninger for køb, fejl ved vare eller ved mistanke om svindel.
Du vil altid blive kontaktet hvis vi fjerner en vare fra din ordre eller hvis vi annullere din ordre.
Du vil blive kontaktet pr. e-mail, det er derfor vigtigt at din e-mail er korrekt og at du tjekker den jævnligt.
Der kan forekomme prisfejl på siden og en ordrebekræftelse er ikke et bindende tilbud, hvis der er fejl i prisen vil du blive kontaktet inden afsendelse af din ordre. Vare til 0 kr. er ALTID en fejl og du kan som kunde ikke på råbe dig retten til en vare til denne pris.

EAN kunder, du kan som offentlig virksomhed handle i vores butik med dit EAN nummer, du skal oprette dig som kunden så skal du lave en ordre i webshoppen og vælge Bankoverførsel. Herefter skal du skrive en mail til os da vi ellers ikke opdager din ordre da den skal behandles manuelt.

Vi sender herefter varene og der laves en EAN faktura på beløbet + 20kr i faktura gebyr. Betalingsbetingelsen er 14 dage Netto

Grossistkunder (B2B) du kan som ejer af en dyrehandler, hundesalon eller hundepension med CVR nummer få en B2B konto hos os, hvor du kan forhandle Vivog shampoo og pelspleje produkter til dine egne kunder. Derudover kan du som hundefrisør købe udstyr til din hundesalon til fordelagtige priser. For at du kan få en B2B konto, skal du kontakte os på mail info@loppetjansen.dk

Hvalpepakke (næsten gratis)

Når du bestiller en hvalpepakke hos os, så siger du ja tak til at modtage vores nyhedsbrev. Du kan altid selv efterfølgende afmelde dette nyhedsbrev hvis det ikke har din interesse. Dine informationer vidergives ikke til underleverandører.

Cookies
loppetjansen.dk benytter cookies i forbindelse med ordreafgivelse. Disse benyttes kun til at lette bestillingen for dig.

Du kan slette cookies i Internet Explorer: Under menuen Funktioner > Internetindstillinger > Slet cookies. 


 
Vores oplysninger
Loppetjansen.dk
Strandvejen 10, indkørsel fra Dronningsvej
5800 Nyborg
E-mail: info@loppetjansen.dk
Cvr nummer  30613899

Disse handles betingelser gælder udelukkende ordre lavet på webshoppen

Tilføjer produkt til kurven, vent venligst.