Handelsbetingelser

Leveringsbetingelser

  • Fri fragt
  • Leveringsmetoder
  • Flex levering
  • Udland samt pakker til Norge og Sverige
  • Manglende indhold/beskadiget indhold

 

Abonnement

  • Hvornår starter abonnementet 
  • Fortrydelsesret

 

Sådan leverer du retur

  • Krav til returvare
  • Fri fragt
  • Pengene retur
  • Udvidet returservice
  • B2B kunder

 

Reklamation

  • Garanti

 

Sikker betaling


Brug af koder (gave, værdi og andre koder)


Persondata politik


Priser

  • Ordreaccept
  • EAN kunder
  • B2B Kunder

 

Nyhedsbrev hvalpe pakker

Cookies


Vores oplysninger

 

Leveringsbetingelser
Bestil inden kl. 13.00 alle hverdage*, og vi afsender din pakke samme dag.
 
De fleste pakker vil blive leveret 1-2 hverdage efter afsendelsen.
Til ikke brofaste øre, skal man påregne 2-4 dages leveringstid.
Ved bestillinger til udlandet varierer leveringstiden, skriv til os for at få oplyst disse.

Du modtager IKKE pakker i weekenden.
 
*Undtagelser: Bestillingsvarer samt udsolgte vare. Her vil hele ordren blive sendt samlet.
Levering uden for landets grænser: Norge, Sverige, Færøerne, Grønland, Tyskland o.l.
Her sendes pakkerne enten med GLS (alt efter hvad du som kunde vælger). Pakken afsendes inden for 1-2 hverdage, pakkerne vil komme frem forskelligt, alt afhængigt at landet det sendes til. Du kan sende os en mail hvis du ønsker dette oplyst.
Vare som er brandfarlige, undertryk o.l. kan ikke sendes med fly og vi forbeholder os ret til at nægte at sende disse vare. Du vil blive kontaktet inden vi afsender en ordre med evt. mangler.

Hos Loppetjansen ApS vil vare altid være på lager medmindre at der står at den er udsolgt eller at den er en bestillingsvare. Men som med al teknik kan der ske fejl både menneskelige og tekniske.

Pengene vil blive trukket på dit valgte betalingskort, når vi afsender ordren.


FRI FRAGT (gratis fragt) 
Vi giver FRI fragt på pakker som omdeles i Danmark med GLS pakkeshop ved køb for 400kr/max. 20 kg.

Vare fra Active cat gives der ikke fri fragt på, da disse afsendes direkte fra vores leverandør.

Leveringsmetoder i DANMARK

GLS pakkeshop (privat) hvor dine varer bliver leveret hos den pakkeshop som du selv vælger. Du modtager en sms/e-mail fra GLS når din pakke er nået frem.
GLS Erhverv leveres på din erhvervsadresse, som du oplyser. Husk virksomhedens navn, og at der skal være nogen til at tage imod pakken.
GLS Privat levering. Her SKAL du skrive hvor pakken må stilles, da pakken ellers ikke kan sendes.

GLS pakkeshop er vores standart leveringsmetode, og vælger du en anden en denne leveringsform, kan du ikke kræve portoen retur ved fortrydelse af dit køb.
 
GLS pakker til Norge og Sverige
Vi afsender din pakke samme dag ved bestillingen inden kl. 13.00 alle hverdage. Hvis du har købt en udsolgt vare eller en vare med leveringstid, vil din pakke først blive afsendt når alle varer på din ordre er kommet på lager.
Der er GRATIS levering i Sverige ved køb over 1000kr på pakker under 20kg.
Du kan ikke opnå GRATIS levering i Norge – vær opmærksom på at du kommer til at betale skatter og afgifter når du handler hos os. Til gengæld så betaler du ikke Dansk moms (25%)
 
Vores pakker afhentes af GLS, men det er en lokal transportør som bringer pakken ud i dit land. Det er derfor der står GLS når du vælger fragtmetode.
 
SVERIGE: Her er det DBSchenker og pakken leveres i en pakkeshop, hvor du selv skal hente den.
Du vil modtage en mail fra DBSchenker om hvornår og hvor pakken kan afhentes.
 
Når GLS sender pakker til Sverige, benytter vi DBSchenker til at bringe dem ud.
Det betyder, at du - med vores partners pakkenr. - kan spore din pakke til Sverige via deres hjemmeside www.privatpaket.se. Du kan se det Svenske pakkenr. i GLS Track & Trace.
På Schenkers hjemmeside finder du status for pakken, samt hvilken PakkeShop, pakken er leveret i.

 

Norge: Her er det Bring og pakken leveres i en pakkeshop, hvor du selv skal hente den.
Du vil modtage en besked fra Bring på mail eller sms om når pakken er klar til afhentning.

Når GLS sender pakker til Norge, er det Bring, der leverer dem for os.
Det betyder, at du - med vores partners pakkenr. - kan spore din pakke til Norge via deres hjemmeside www.bring.no. Du kan se det Norske pakkenr. i GLS Track & Trace.
Når du har tastet det norske pakkenr. og klikket på 'Vis hentelapp', finder du status for pakken samt hvilken PakkeShop, pakken er leveret i. Du kan også se kvitteringen for leveringen.

Udlandet
Pakker til udlandet sendes med PostNord og vi følger deres priser som du kan se her 
Kan du ikke se dit land, så kontakt os på info@loppetjansen.dk

Manglende Indhold/beskadiget pakke
Hvis du modtager en pakke hvor der er mangler en vare i forhold til det bestilte eller en vare er gået i stykker, skal du reklamere over dette inden for 24 timer, ved at sende en e-mail til info@loppetjansen.dk, så vil vi hurtigst muligt rette op på fejlen.
 
*Hverdag er en dag som ikke er en lørdag, søndag eller en anden Dansk Helligdag

 

Abonnementer
Hvis du har valgt at bestille din ordre som abonnement, vil der ske følgende:
1. Du vælger hvilke produkter du ønsker at have på abonnement
2. Du vælger hvor ofte du ønsker at få varerne tilsendt
3. Prisen på abonnementet er prisen på de varer du ønsker samt evt. fragt. Du kan se den samlede pris når du opretter abonnementet.

 

Hvornår starter abonnementet?
Abonnementet starter med det samme og efterfølgende får du tilsendt en identisk ordre i det interval som du har valgt.
Pengene vil blive trukket på dit valgte betalingskort når vi afsender ordren.

Du kan altid opsige dit abonnement senest 2 hverdage før næste levering.
Du har samme fortrydelsesret som hvis du havde købt ordren på normal vis.
Hvis der er prisstigninger på de varer du har i dit abonnement vil du blive kontaktet, så du kan vurdere om du stadig ønsker abonnementet eller du ønsker at opsige dit abonnement.
Vi tager forbehold for fejl og en ordrebekræftelse er ikke en godkendelse af din bestilling og vi forbeholder os ret til at annullere din ordre.
 

Fortrydelsesret
De har som privatkunde ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.
 
Fortrydelsesfristen starter den dag at du modtager varen eller den er klar til afhentning i pakkeshop/posthus.
 
For at udøve fortrydelsesretten skal De meddele os dette. Deres beslutning om at fortryde denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail) vores mail er info@loppetjansen.dk vores adresse finder du nederest på siden.
 
Fortrydelse fristen er overholdt, hvis de sender deres meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen udløber. Varen skal være modtaget retur inden for 14 dage efter fortrydelsesfristen er modtaget. 
Du kan ikke returnere en ordre ved at nægte modtagelsen eller ved at undlade at afhente pakken i pakkeshop/posthus. Hvis vi modtager pakken retur så har du ikke overholdt din fortrydelse frist og du vil selv skulle afholde alle fragtudgifter til både frem og tilbageforsendelse af pakken.
 
Følger af fortrydelse
Hvis de udøver deres fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dem, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af deres eget valg af en anden leveringsform end den billigste standart levering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder seneste 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen om deres beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som de har benyttet ved den oprindelige transaktion, medmindre de udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges de ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen vil ske inden for 14 dage.
Du skal selv afholde udgifter til returforsendelsen.
 
VARE DER IKKE KAN RETUNERES:
Loppemidler pga. lovgivningen. Du kan få flere oplysninger ved at kigge på www.laegemiddelstyrelsen.dk eller ringe til dem på telefon 44 88 95 95

Foder og godbidder, da det er fødevare til dyr.

 

Sådan leverer du retur:

Krav til returvare
Varen skal være i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den for at du kan få hele beløbet retur.
Det betyder at emballagen og diverse mærker skal være på varen når den returneres. Varen skal være ubrugt dvs. den skal være fri for hår, snavs og lugt.
Foder og godbidder er fødevare og tages derfor ikke retur.

Hvis brugte varer sendes retur, så vil vi vurdere hvad vi kan gensælge varen for som brugt, dette er ofte 10-50% af den oprindelige salgspris.

Pakken skal sendes retur til VORES adresse og ikke til en pakkeshop/posthus eller andet.

 

KØB en returlabel her - sendes til dig på mail


Vi anbefaler at du sender varen retur som pakke, så den kan spores, og du har mulighed for at få erstatning hvis varen forsvinder/beskadiges under transport.
Husk at pakke varen godt ind, da det er dit ansvar når du sender pakken retur. Hvis vi skal afhente en pakke et andet sted så vil det koste dig et gebyr på 75kr.
 
Du skal selv betale udgifterne til at sende pakken retur, du kan købe billige returlabels på vores side http://www.loppetjansen.dk/produkter/6898-retur-porto/

Vi modtager ikke vare retur efter de 14 dages returret. Det er din egen pligt at undersøge om du returnerer inden for de 14 dage, hvis du er i tvivl så send os en e-mail med dit ordrenummer.

Ansvaret for varen overgår til forbrugeren ved forbrugerens modtagelse, og først ved sælgers modtagelse af en returneret vare er ansvaret igen sælgers.

Pakken skal sendes retur til VORES adresse og ikke til en pakkeshop/posthus eller andet. Hvis vi skal afhente en pakke et andet sted så vil det koste dig et gebyr på 75kr.

 

Fri fragt
Sender du en del af en ordre retur, således at varernes samlede pris kommer under grænsen for FRI fragt, vil du blive opkrævet fragten for tilsendelse af de vare du beholder.

Pengene retur.


Du har 2 muligheder for at få dine penge retur.
1. Beløbet sættes retur på dit dankort/kreditkort eller hvis du har betalt med bankoverførsel sættes de retur til din bankkonto. (Returneres inden for 14 dage fra vores konto til din)
2. Tilgodebevis kan bruges i webshoppen (sendes pr. e-mail inden for 1-2 hverdage)

 

Udvidet returservice
Vi yder denne en ekstra service, så du kan få lov til at returnere dine varer i op til 100 dage* efter at varen er afsendt fra os.
De første 14 dage er din lovmæssige fortrydelsesret - herefter yder vi den udvidet returservice til dig, fordi vi gerne vil have, at du som kunde er glad og tilfreds med dit køb.

Betingelser
*Gælder ikke godbidder, foder, loppemidler, kosttilskud, shampoo og vare med holdbarhedsdato. Samt sæson varer fx juleartikler.
Varen skal være os i hænde seneste 100 dage efter at vi har afsendt varer til dig.
Varen skal være i original emballage – være ubrugt og selvfølelig ren
Du skal selv betale for at sende varen retur forsvarligt
Når vi modtager varen retur vil du modtage beløbet for varen på et tilgodebevis som kan anvendes i webshoppen eller i butikken. Tilgodebeviset modtager du på mail og har en gyldighed på 2 år.

 

B2B (erhvervskunder- med særlig login):

Fragtfri levering op til 30kg ved køb for 1500kr. Paller sendes med fragtmand med fragt efter aftale.

Pakken levers til din virksomhedsadresse- husk at skrive hvor pakken må stilles hvis du ikke har daglige åbningstider.

2 års reklamationsret over vare fra købstidspunktet, der er ingen returret på bestillingsvare (trimmebord, badekar, føntørrer o.l.) Samt vare du forhandler fx Vivog, K9 samt godbidder. På andre vare er der 14 dages returret.

 

Reklamationer
Du har ifølge Dansk Lov, ret til 24 måneders reklamationsret, gælder også brugte varer og skaffevarer, men ikke specialfremstillede varer, f.eks. varer med specielle mål eller indgraveret navn. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at du har konstateret fejlen eller manglen. Kontakt os skriftligt på mail til info@loppetjansen.dk og skrive hvori at fejl/mangler består, og med forbehold for varens holdbarhed, samt korrekt opbevaring af varen.
Reklamationsretten dækker ikke udefra kommende skader, som er indirekte eller direkte forskyldt af brugeren/dyret.
Reklamationsretten dækker skader og fejl, som kan påvises at have været på varen, ved købet.

Send ikke vare retur inden du har kontaktet os da vi ikke dækker evt. transportudgifter hvis du selv vælger at sende den retur.

 

Klageadgang
Du har adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet, hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke kan blive enig med vores Kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten. Du skal følge linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet:https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

 

Lovvalg og værneting
Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

 

Garanti
Vi udsteder ikke selvstændige garantier, men på nogle produkter følger der et garantibevis med fra producenten. Disse skal du selv se efter, læse og evt. udfylde og sende til producenten for at få denne garanti.
Vi kan evt. være behjælpelige med tlf. nr. og adresse på producenten.


Sikker betaling
Du kan altid være sikker på at dine oplysninger er fortrolige og sikrede når du handler hos Loppetjansen ApS Vi benytter os af et sikkert betalingssystem, som er verificeret af NETS.


Brug af Gavekort/værdikort/rabatkoder
Du kan max bruge 1 værdikort/rabatkode/samt andre koder pr. ordre

Man kan ikke kombinere Gavekort/værdikort eller rabatkoder, og hvis man har flere af ovenstående må man vælge hvilken en man ønsker at bruge på den pågældende ordre.

Gavekort og værdikort fratrækkes varens pris og man kan ikke opnå GRATIS fragt ved fx. at handle for 400kr på gavekort/værdikort.

 

Persondata politik
Ved bestilling af varer gemmer vi dit navn og din adresse i vores ordredatabase. Disse informationer bruges kun til at kunne levere dine produkter og senere i forbindelse med evt. reklamation. Hverken dit navn eller adresse bliver videregivet til 3. part. Oplysningerne er således fortrolige mellem dig og Loppetjansen.dk.

Dine oplysninger bliver gemt for altid, men du kan blive slettet fra vores kundekartoteket, hvis du sender en e-mail til info@loppetjansen.dk


Priser
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer.
Alle angivne priser for privatkunder er inklusive 25% moms.
Priserne i webshoppen og i vores fysiske butik kan godt være forskellige, og nogle tilbud er kun på webshoppen eller kun i butikken.

Kunder i udlandet uden for EU, samt Grønland og Færøerne, vil du når du har oprettet dig som kunde se prisen uden moms, og der vil IKKE blive lagt moms på din ordre.

 

Ordre accept

Priserne som er er angivet på siden er invitation til køb og din ordre er først accepteret når du modtager en afsendt mail fra os.
 
Efter du har lavet din ordre vil du modtage en ordrebekræftelse, men dette bekræfter blot hvilke vare du har købt og er ikke en accept af din ordre.
Der kan være ordre som er vi vil nød til delvist eller helt at annullere. Dette kan skyldes fejl i mængder, prisfejl, ved begrænsninger for køb, fejl ved vare eller ved mistanke om svindel.
Du vil altid blive kontaktet hvis vi fjerner en vare fra din ordre eller hvis vi annullerer din ordre.
Du vil blive kontaktet pr. e-mail, det er derfor vigtigt at din e-mail er korrekt og at du tjekker den jævnligt.
Der kan forekomme prisfejl på siden og en ordrebekræftelse er ikke et bindende tilbud, hvis der er fejl i prisen, vil du blive kontaktet inden afsendelse af din ordre. Vare til 0 kr. er ALTID en fejl og du kan som kunde ikke på råbe dig retten til en vare til denne pris.


EAN kunder

Du kan som offentlig virksomhed handle i vores butik med dit EAN nummer, du skal oprette dig som kunden, lave en ordre i webshoppen og vælge Bankoverførsel. Herefter skal du skrive en mail til os da vi ellers ikke opdager din ordre da den skal behandles manuelt.
Vi sender herefter varerne og der laves en EAN faktura på beløbet + 20kr i faktura gebyr. Betalingsbetingelsen er 14 dage Netto

 

Grossistkunder (B2B)

Du kan som ejer af en dyrehandler, hundesalon eller hundepension med CVR nummer få en B2B konto hos os, hvor du kan forhandle Vivog shampoo og pelspleje produkter, samt K9 Competition og Carnilove Godbidder til dine egne kunder. Derudover kan du som B2B kunde købe udstyr til din hundesalon til fordelagtige priser. For at du kan få en B2B konto, skal du kontakte os på mail info@loppetjansen.dk
Som B2B kunde vil du se priserne på vores siden eksl. moms. 

Fragtfri levering op til 30kg ved køb for 1500kr. Paller sendes med fragtmand med fragt efter aftale.
Pakken levers til din virksomhedsadresse- husk at skrive hvor pakken må stilles hvis du ikke har daglige åbningstider.
2 års reklamationsret over vare fra købstidspunktet, der er ingen returret på bestillingsvare (trimmebord, badekar, føntørrer o.l.) Samt vare du forhandler fx Vivog, K9 samt godbidder. På andre vare er der 14 dages returret.
 

 

Hvalpepakke (næsten gratis)
Når du bestiller en hvalpepakke hos os, så siger du ja tak til at modtage vores nyhedsbrev. Du kan efterfølgende, altid selv afmelde dette nyhedsbrev hvis det ikke har din interesse. Dine informationer videregives ikke til underleverandører.
Cookies
Loppetjansen ApS benytter cookies i forbindelse med ordreafgivelse. Disse benyttes kun til at lette bestillingen for dig.

Du kan slette cookies i Internet Explorer: Under menuen Funktioner > Internetindstillinger > Slet cookies. 


 
Vores oplysninger
Loppetjansen ApS
Strandvejen 10, indkørsel fra Dronningsvej
5800 Nyborg
E-mail: info@loppetjansen.dk
Cvr nummer  30613899

Disse handelsbetingelser gælder udelukkende ordrer lavet på webshoppen.

Tilføjer produkt til kurven, vent venligst.