Levering

Bestil inden kl 13.00 ALLE hverdage - og vi sender samme dag*

 

*Vi ved hvor vigtigt det er, med hurtig levering og derfor gør vi også alt, for at din pakke kommer så hurtigt afsted som muligt.

Du kan altid se om den vare du køber er på lager når du bestiller. Alle varer som er på lager afsendes samme dag.
Vi har enkelte varer i shoppen som kan være udsolgt eller som er bestillingsvarer. Du får besked fra os, så du hele tiden ved hvad der sker med din ordre. Vi ved hvor vigtigt det er med denne information.

Hvis der skulle ske en lagerfejl og vi ikke har den bestilte vare så vil vi kontakte dig på telefon samt på e-mail. Vi vil undersøge et alternativ eller du kan vente på vareren. Vi sender altid hele din ordre samlet og vi afsender ikke en ordre hvis der mangler en vare.

 

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, afsendt mail så tjek dit spamfilter måske ligger mailen fra os her. Og ellers kontakt os, så kan din mail være skrevet forkert.

 

GRATIS fragt til GLS Pakkeshop kun i Danmark


Køb for
400kr//max. 20kg
Enkelte vare bliver nød til at blive sendt på en palle, her vil du blive kontaktet inden så du kender fragtprisen.

GLS Privat levering:  Pakken levers på din adresse 

Denne leveringsmetode kan kun anvendes hvis du har et sted hvor pakken må stilles.

Dette SKAL skrives i kommentarfeltet. eksempel "pakken må stilles foran hoveddøren" Du skal være opmærksom på at pakken ikke bære op og derfor kun sættes i stueetagen- hvis du bor i opgang så sættes pakken kun i opgangen hvis denne er ulåst-. Hvis pakken forsvinder efter den er sat, er det DIT ansvar. Det betyder at hvis pakken er forsvundet, ødelagt eller andet så skal du selv betale for en ny pakke og indhold.

 

GLS erhverv:  Til butikker, kontorer og lignede

Pakken sendes til en erhvervsadresse hvor der er nogen til sted til at modtage pakken ALLE hverdage og ellers skal virksomheden have en skriftlig aftale med GLS om at pakken må sættes.

 

PAKKE med GLS afsendes samme hverdag, til ikke brofaste øer kan der være længere leveringstid.

 

Pakker til Norge og Sverige
Vi afsender din pakke samme dag ved bestillingen inden kl. 13.00 alle hverdage. Hvis du har købt en udsolgt vare eller en vare med leveringstid, vil din pakke først blive afsendt når alle vare til din ordre er kommet på lager.
Der er GRATIS levering i Sverige ved køb over 1000kr på pakker under 20kg.
Du kan ikke opnå GRATIS levering i Norge – vær opmærksom på at du kommer til at betale skatter og afgifter når du handler hos os. Til gengæld så betaler du ikke Dansk moms (25%)

Vores pakker afhentes af GLS, men det er en lokal transportør som bringer pakken ud i dit land.

 

SVERIGE: Her er det DBSchenker og pakken leveres i en pakkeshop, hvor du selv skal hente den.
Du vil modtage en mail fra DBSchenker om hvornår og hvor pakken kan afhentes.
Når GLS sender pakker til Sverige, benytter vi DB Schenker til at bringe dem ud.
Det betyder, at du - med vores partners pakkenr. - kan spore din pakke til Sverige via deres hjemmeside www.privatpaket.se. Du kan se det svenske pakkenr. i GLS Track & Trace.
På Schenkers hjemmeside finder du status for pakken samt hvilken PakkeShop, pakken er leveret i.

Norge: Her er det Bring og pakken leveres i en pakkeshop, hvor du selv skal hente den.
Du vil modtage en besked fra BRING på mail eller sms om når pakken er klar til afhentning.
Når GLS sender pakker til Norge, er det Bring, der leverer dem for os.

Det betyder, at du - med vores partners pakkenr. - kan spore din pakke til Norge via deres hjemmeside www.bring.no. Du kan se det norske pakkenr. i GLS Track & Trace.

Når du har tastet det norske pakkenr. og klikket på 'Vis hentelapp', finder du status for pakken samt hvilken PakkeShop, pakken er leveret i. Du kan også se kvitteringen for leveringen.

 


JUL 2018:

 

GLS anbefaler at sende pakker i god tid:

  • Senest den 16. december 2018 for levering i Danmark
  • Senest den 10. december 2018 for levering til nabolandene i Europa

Pakker bliver som hovedregel leveret på mindre end 24 timer i Danmark og inden for 24 til 96 timer i Europa. I juletiden er der en øget pakkevolumen – specielt til private modtagere. Derfor sætter GLS ekstra ressourcer ind i tiden op til jul.



Levering:
 
Hvad er GLS pakkeshop og GLS erhverv?
- GLS pakkeshop kan være en tankstation, Blockbuster eller lign. forretning hvor din pakke bliver indlevet. Du skal så selv hente den. Du modtager en sms/e-mail når pakken står klar til dig i den valgte GLS pakkeshop.
- GLS erhverv, kan vælges af alle som får deres pakke leveret til en virksomhed i Danmark.
Husk at påføre virksomhedens navn på bestillingen da den ellers ikke kommer frem!
- GLS omdeles til din adresse. Pakken omdeles til din adresse, for at vælge denne leveringsform skal du skrive i kommentarfeltet hvor pakken må stilles. Leveringen anset som sket når pakken er stillet og risiko og ansvar overgår til dig, så det er vigtigt at pakken stilles et sikkert og forsvaligt sted. Pakken leveres som udgangspunkt ved kantstenen.(dvs. den bæres ikke op på 2sal)

 
Hvornår kommer min pakke?
Din pakke vil som udgangspunkt blive leveret inden for 24-48 timer alle hverdage, dog med undtagelse af ikke brofaste øer hvor man så påregne 2-4 dages leveringstid.
pakker til udlandet - skriv en mail og vi vil oplyse dig om leveringstiden.

 
Min pakke er ikke ankommet endnu og det er 3 dage siden jeg fik en e-mail fra jer?
Send os en e-mail til info@loppetjansen.dk med dit ordrenummer så vil vi undersøge Track & trace og se hvor pakken bliver af.
 
Min pakke er beskadiget ved ankomsten!
Åben pakken i gls pakkeshop eller sammen med GLS, og tjek at alt er i orden. Hvis noget er gået i stykker skal du skriftligt have en seddel på at pakken var beskadiget ved ankomsten for at kunne få erstatning.
 
Hvis du først opdager det når du er kommet hjem, skal du inden for 24 timer kontakte os på info@loppetjansen.dk
Skriv dit ordrenummer, hvad der er sket, og medsendt et billede af skaden.
GEM alt indpakningsmateriale papkasse o.l.
 
Hvis ovenstående regler ikke overholdes så kan du ikke klage over beskadiget produkter.

Der er mangler i min forsendelse!
Hvis du modtager din pakke og der mangler i forhold til det du har bestilt, så skal du kontakte os med det samme inden for 48 timer så vi kan få løst problemt.  Send e-mail til info@loppetjansen.dk
Husk du må ikke bruge en vare hvis du ikke ønsker at beholde den.


Jeg har ikke modtaget en faktura
Du modtager en faktura pr. e-mail, du modtager den IKKE samme med din pakke. Du kan altid henvende dig inden for 14 dage og få tilsendt en ny faktura til din e-mail. Send e-mail til info@loppetjansen.dk

Jeg har modtaget en faktura, men jeg har allerede betalt
Det er ikke en faktura du skal betale, men blot en faktura så du kan se hvad du har købt, og du skal bruge den hvis efterfølgende skal reklamere eller sende vare retur.

*gælder ikke bestillingsvare og der kan være fejl/tyveri i vores butik der gør at lagerstatus ikke passer, så vil du få besked omkring dette samme dag.

Priser på levering

Vi sender til en pakkeshop (hvor du selv afhenter pakken) samt til erhvervsadresser,

Gratis levering ved køb for over 400kr / under 20kg
Vi sender også pakken til levering hjemme ved dig selv, her SKAL du skrive hvor pakken må stilles, da den ellers ikke kan sendes. Bemærk, risiko for leveringen overgår til dig når pakken er stillet og så er det dit ansvar at pakken står forsvarligt.


Da vi kun kan sende pakker på 20kg så vil din pakke blive sendt i flere kasse hvis du bestiller flere ting.

 

Papkasse ser brugt ud?

 

Ja det er korrekt vi genbruger så meget som muligt af den emballage vi selv modtager pakker i. Derud over modtager vi også genbrugskasse fra andre butikker. Vi gør dette for at skåne miljøet mest muligt.

Vi sorter også pap og papir i vores butik, da vi synes det er vigtigt at vi alle sammen passer på miljøet.

Vi vælger trygsager som er produceret med omtanke.

 

 

Miljøvenligpakning

Tilføjer produkt til kurven, vent venligst.