Sådan foregår returnering

Sådan foregår returnering


Du har modtagen en ordre med en eller flere vare som du har fortrudt. Vi håber på at vi med denne guide kan hjælper dig og gør det lettere at returnere en vare.


1.    I din levering ligger en grøn/brun returformular – på størrelse med et postkort. Den kan bruges til at give os de informationer vi skal bruge for hurtigt og nemt at kunne håndtere din retur vare.
1.1    Hvis du ikke kan finde sedlen så fortvivl ikke. Vi vil gerne vide følgende. Dit ordre nummer eller din e-mail så skal vi nok finde dig. 


2.    Du kan på vores side købe en retur pakkelabel som kan anvendes når pakken sendes retur. Du modtager en mail med en pakkelabel fra GLS som du printer også kan du indlevere pakken til en GLS pakkeshop,
2.1    Du må også selv finde en anden leveringsmetode fx Postnord, Brev, komme personligt i butikken eller noget helt andet.

2.2  Pakken skal sendes retur til VORES adresse og ikke til en pakkeshop/posthus eller andet. Hvis vi skal afhente en pakke et andet sted så vil det koste dig et gebyr på 75kr.


3.    Når vi modtager varen retur så tjekker vi at varen er i samme stand som da vi afsendte den til dig og at vi har modtaget varen inden for fortrydelsesretten. 
3.1    Det betyder at varen er ubrugt, ren og at emballagen er intakt.


4.    Hvis alt er okay så modtager du en kreditnota på mail og samtidigt vil vi tilbageføre pengene til din konto
4.1    I dag kan man anvende mange betalingsmetoder og der kan være forskel på hvor hurtigt man får pengene retur fra sin bank, fx Mastercard her beholder bankene pengene i 30 dage efter at vi har returneret dem. Hvis du betaler med Viabill så vil pengene ikke komme retur til dig, men blive fratrukket din Viabill konto. Hvis du er i tvivl om hvad regler der dækker din betalingsmetode så anbefaler vi dig at tage fat i din bank da de kender de helt præcise detaljer om netop din aftale.


5.    Hvis der er problemer med de vare du har sendt retur vil du modtage en mail fra os.


Hvorfor har du fortrudt?
Vi vil altid gerne vide hvorfor du har fortrudt dit køb. Da det kan være vi kan ændre noget som gør det lettere at træffe et godt valg når man handler online. Du bestemmer selv om du vil fortælle os hvorfor.

 

Har du fortrudt dit køb?
Ingen problemer for vi yder som en ekstra service så du kan få lov til at returnere dine varer i op til 100 dage* efter at varen er afsendt fra os.
De første 14 dage er din lovmæssige fortrydelsesret - herefter yder vi den udvidet returservice til dig, fordi vi gerne vil have, at du som kunde er glad og tilfreds med dit køb.

Betingelser
*Gælder ikke godbidder, foder, loppemidler, kosttilskud, shampoo og vare med holdbarhedsdato. Samt sæson varer fx juleartikler.
Varen skal være os i hænde seneste 100 dage efter at vi har afsendt varer til dig.
Varen skal være i original emballage – være ubrugt og selvfølelig ren
Du skal selv betale for at sende varen retur forsvarligt
Når vi modtager varen retur vil du modtage beløbet for varen på et tilgodebevis som kan anvendes i webshoppen eller i butikken. Tilgodebeviset modtager du på mail og har en gyldighed på 2 år.

 

Dankort + VISA/Dankort VISA Electron VISA JCB American Express Maestro MasterCard ViaBill MobilePay
Log ind
Tilføjer produkt til kurven, vent venligst.