Sådan foregår returnering

Herunder er der en guide til returnering, som kan anvendes hvis du har fortrudt købet af en eller flere varer.

 

1.       I din pakke har vi vedlagt en grøn returformular – den svarer til størrelsen på et postkort.
Den kan bruges til at give os de informationer vi skal bruge for hurtigt og nemt at kunne håndtere din returvare.

1.1 Hvis du ikke kan finde sedlen, så fortvivl ikke.
       Vi vil gerne vide følgende, så skal vi nok finde dig:

-          Ordre nummer

-          E-mail

 

2.       Du kan på vores side købe en retur pakkelabel som kan anvendes når pakken sendes retur. Du modtager en e-mail med en pakkelabel fra GLS om du printer og så kan du indlevere pakken til en GLS pakkeshop. Det kunne eksempelvis være der hvor du hentede din pakke.

2.1 Du må også selv finde en anden leveringsmetode som f.eks. Postnord, brev eller komme personligt
      forbi butikken eller noget helt andet.

2.2 Pakken skal sendes retur til VORES adresse og IKKE til en pakkeshop/posthus eller andet.
      Hvis vi skal afhente en pakke et eller andet sted, så bliver du pålagt et håndteringsgebyr på 75 kr.

 

3.       Når vi får varen retur, så tjekker vi at varen er i samme stand som da vi sendte den afsted til dig og at vi samtidig har modtaget varen inden for fortrydelsesretten (14 dage).

 

3.1   Det betyder at varen er ubrugt, ren og at emballagen er intakt.

 

4.       Hvis alt er okay, så modtager du en kreditnota på mail og samtidigt vil vi tilbageføre pengene til din konto.

4.1 I dag kan man anvende mange betalingsmetoder og der kan være forskel på hvor hurtigt man får
      pengene retur fra sin bank. For eksempel ved brug af Mastercard, her vil banken beholde pengene i
      30 dage efter vi har returneret dem. Hvis du betaler med Viabill, så vil pengene ikke komme retur til
      dig, men blive fratrukket din Viabill konto. Hvis d er i tvivl om hvad regler der dækker din betalings-
      metode, så anbefaler vi dig at tage fat i din bank da de kender de helt præcise detaljer om netop din
      aftale.

 

5.       Hvis der er problemer med de vare du har sendt retur, vil du modtage en mail fra os.

 

Hvorfor har du fortrudt?
Vi vil altid gerne vide hvorfor du har fortrudt dit køb, da det kan være vi kan ændre noget som gør det lettere at træffe et valg når man handler online. Du bestemmer selv om du vil fortælle os hvorfor.

Har du fortrudt dit køb?
Ingen problemer, du har altid 14 dages fortrydelsesret*

 

*Gælder ikke godbidder, foder og loppemidler.

Dankort + VISA/Dankort VISA Electron VISA JCB American Express Maestro MasterCard ViaBill MobilePay
Log ind

Tilføjer produkt til kurven, vent venligst.