Cookie Consent by Free Privacy Policy website

FAQ

Levering

Hvad er GLS pakkeshop, privat og erhverv?

GLS pakkeshop
GLS pakkeshops finder du på tankstationer, i forretninger el. lign., hvor din pakke bliver indleveret. Du skal selv hente pakken og du modtager en sms/e-mail når pakken er klar til afhentning i den valgte GLS pakkeshop.

GLS erhverv
GLS erhverv kan vælges af alle, som får deres pakke leveret til en virksomhed i Danmark.
Husk at påføre virksomhedens navn på bestillingen da den ellers ikke kommer frem.

GLS privat
GLS privat levering betyder, at pakken leveres til din adresse. Denne kan kun anvendes, hvis du har et sted hvor pakken må stilles - det vil sige en carport, garage eller lignende. Skriv i kommentarfeltet hvor pakken må stilles. Leveringen anses som sket, når pakken er sat, hvor risiko og ansvar overgår til dig, så det er vigtigt at pakken stilles et sikkert og forsvarligt sted. Pakken leveres som udgangspunkt ved kantstenen.(dvs. den bæres ikke op på 2. sal)

Hvornår kommer min pakke?
Din pakke vil som udgangspunkt blive leveret inden for 24-48 timer alle hverdage, dog med undtagelse af ikke brofaste øer, hvor du må påregne 2-4 dages leveringstid.
(Ønsker du en pakke til udlandet - skriv en mail og vi vil oplyse dig om leveringstiden)

Min pakke er ikke ankommet endnu og det er 3 dage siden jeg fik en e-mail fra jer?
Send os en e-mail med dit ordrenummer, så vil vi undersøge Track & trace og se hvor pakken bliver af.
 
Min pakke er beskadiget ved ankomsten?
Hvis indholdet i pakken er beskadiget, så skal du kontakte vores kundeservice med det samme. Hvis du først opdager det når du er kommet hjem, skal du inden for 24 timer kontakte vores kundeservice.
Skriv dit ordrenummer, hvad der er sket, og medsendt et billede af skaden. Gem alt indpakningsmateriale, papkasse, emballage o.l.

Hvis ovenstående ikke overholdes, kan du ikke klage over beskadiget produkter.

Der mangler varer i min forsendelse?
Hvis du modtager din pakke og der mangler nogle varer, i forhold til det du har bestilt, så skal du kontakte os med det samme (inden for 48 timer), så vi kan få løst problemet.  Kontakt os på E-mail. 

Jeg har ikke modtaget en faktura?
Du modtager en faktura pr. e-mail og ikke samme med din pakke. Du kan altid henvende dig inden for 14 dage og få tilsendt en ny faktura til din e-mail.

Jeg har modtaget en faktura, men jeg har allerede betalt?
Den faktura du modtager, skal du ikke betale. Det er blot en faktura så du kan se hvad du har købt. Du skal bruge den efterfølgende, hvis du skal reklamere eller sende varer retur.

Hvad er prisen på levering?
Vi har en fragtaftale med GLS. Prisen på levering til pakkeshop er 49 kr., medmindre du køber for over 400 kr., så er fragten til pakkeshoppen gratis.

Hvorfor ser papkassen brugt ud?
Loppetjansen er med til at skåne miljøet mest muligt.

Måske, har du modtaget en papkasse med et andet mærke end Loppetjansen, men det er helt med vilje! Vi genbruger så meget som muligt af den emballage, som vi selv modtager fra leverandører. Derudover har vi lavet særlige aftaler med lokale butikker, som giver os deres brugte kasser.

Vi sorterer pap og papir i vores butik og webshop, da vi synes det er vigtigt at vi alle sammen passer på miljøet. Og så vælger vi tryksager, som er produceret med omtanke.

Retur

Tager i loppe- og flåtmidler retur?

Vi må desværre ikke tage veterinær håndkøbsmedicin retur, det bliver nemlig betragtet som et lægemiddel. Da lægemidler skal opbevares ved helt bestemte temperaturer og når produktet har forladt vores butik eller lager, må vi ifølge lægemiddelstyrelsen ikke tage produktet retur. Er du i tvivl om hvilket loppe- eller flåtmiddel du skal købe, så kontakt os for vejledning. Vi hjælper gerne med at finde det rigtige loppe- eller flåtmiddel du skal købe ud fra din hunds behov. 

 

Hvis overstående ikke besvarede dine spørgsmål, besøg da vores kundeserviceside her.