Cookie Consent by Free Privacy Policy website

FAQ

Levering

Hvad er GLS pakkeshop, privat og erhverv?

GLS pakkeshop
GLS pakkeshops finder du pÄ tankstationer, i forretninger el. lign., hvor din pakke bliver indleveret. Du skal selv hente pakken og du modtager en sms/e-mail nÄr pakken er klar til afhentning i den valgte GLS pakkeshop.

GLS erhverv
GLS erhverv kan vÊlges af alle, som fÄr deres pakke leveret til en virksomhed i Danmark.
Husk at pÄfÞre virksomhedens navn pÄ bestillingen da den ellers ikke kommer frem.

GLS privat
GLS privat levering betyder, at pakken leveres til din adresse. Denne kan kun anvendes, hvis du har et sted hvor pakken mÄ stilles - det vil sige en carport, garage eller lignende. Skriv i kommentarfeltet hvor pakken mÄ stilles. Leveringen anses som sket, nÄr pakken er sat, hvor risiko og ansvar overgÄr til dig, sÄ det er vigtigt at pakken stilles et sikkert og forsvarligt sted. Pakken leveres som udgangspunkt ved kantstenen.(dvs. den bÊres ikke op pÄ 2. sal)

HvornÄr kommer min pakke?
Din pakke vil som udgangspunkt blive leveret inden for 24-48 timer alle hverdage, dog med undtagelse af ikke brofaste Þer, hvor du mÄ pÄregne 2-4 dages leveringstid.
(Ønsker du en pakke til udlandet - skriv en mail og vi vil oplyse dig om leveringstiden)

Min pakke er ikke ankommet endnu og det er 3 dage siden jeg fik en e-mail fra jer?
Send os en e-mail med dit ordrenummer, sÄ vil vi undersÞge Track & trace og se hvor pakken bliver af.
 
Min pakke er beskadiget ved ankomsten?
Hvis indholdet i pakken er beskadiget, sÄ skal du kontakte vores kundeservice med det samme. Hvis du fÞrst opdager det nÄr du er kommet hjem, skal du inden for 24 timer kontakte vores kundeservice.
Skriv dit ordrenummer, hvad der er sket, og medsendt et billede af skaden. Gem alt indpakningsmateriale, papkasse, emballage o.l.

Hvis ovenstÄende ikke overholdes, kan du ikke klage over beskadiget produkter.

Der mangler varer i min forsendelse?
Hvis du modtager din pakke og der mangler nogle varer, i forhold til det du har bestilt, sÄ skal du kontakte os med det samme (inden for 48 timer), sÄ vi kan fÄ lÞst problemet.  Kontakt os pÄ E-mail. 

Jeg har ikke modtaget en faktura?
Du modtager en faktura pr. e-mail og ikke samme med din pakke. Du kan altid henvende dig inden for 14 dage og fÄ tilsendt en ny faktura til din e-mail.

Jeg har modtaget en faktura, men jeg har allerede betalt?
Den faktura du modtager, skal du ikke betale. Det er blot en faktura sÄ du kan se hvad du har kÞbt. Du skal bruge den efterfÞlgende, hvis du skal reklamere eller sende varer retur.

Hvad er prisen pÄ levering?
Vi har en fragtaftale med GLS. Prisen pÄ levering til pakkeshop er 49 kr., medmindre du kÞber for over 400 kr., sÄ er fragten til pakkeshoppen gratis.

Hvorfor ser papkassen brugt ud?
Loppetjansen er med til at skÄne miljÞet mest muligt.

MÄske, har du modtaget en papkasse med et andet mÊrke end Loppetjansen, men det er helt med vilje! Vi genbruger sÄ meget som muligt af den emballage, som vi selv modtager fra leverandÞrer. Derudover har vi lavet sÊrlige aftaler med lokale butikker, som giver os deres brugte kasser.

Vi sorterer pap og papir i vores butik og webshop, da vi synes det er vigtigt at vi alle sammen passer pÄ miljÞet. Og sÄ vÊlger vi tryksager, som er produceret med omtanke.

Retur

Tager i loppe- og flÄtmidler retur?

Vi mÄ desvÊrre ikke tage veterinÊr hÄndkÞbsmedicin retur, det bliver nemlig betragtet som et lÊgemiddel. Da lÊgemidler skal opbevares ved helt bestemte temperaturer og nÄr produktet har forladt vores butik eller lager, mÄ vi ifÞlge lÊgemiddelstyrelsen ikke tage produktet retur. Er du i tvivl om hvilket loppe- eller flÄtmiddel du skal kÞbe, sÄ kontakt os for vejledning. Vi hjÊlper gerne med at finde det rigtige loppe- eller flÄtmiddel du skal kÞbe ud fra din hunds behov. 

 

Hvis overstÄende ikke besvarede dine spÞrgsmÄl, besÞg da vores kundeserviceside her.